Храната е не само необходимо средство за живот, но и нещо, от което зависи цялостният ни тонус и настроение. Ето защо е казано, че ние сме това, което ядем. Следователно трябва да внимаваме много какво предлагаме на организма си. В началото на всяка нова година мнозина от нас си дават обещания, че ще променят определени неща. Основно се заричаме, че ще започнем да се храним здравословно и ще спортуваме повече. Нека тази година не бъде неспазено обещание към самите нас, а реализирана стъпка към по-качествен живот. Вижте как.

1. Включете по една салата в дневното си меню.
Неписано правило е, че едно хранене е наистина здравословно, когато половината чиния е заета от салата. Можете да го трансформирате, както пожелаете. Стига в края на деня да сте консумирали поне една цяла порция необработени зеленчуци.

2. Не пропускайте балансираната закуска.
Голяма част от хората пренебрегват закуската, оправдавайки се с липсата на време или навик. Лесно е! Изградете си този навик. Здравословната закуска сутрин дава на тялото ви енергия за целия ден. Освен това ви държи сити. Доказано е, че хората, които закусват, поддържат по-ниско телесно тегло и са по-продуктивни. Вкусни и разнообразни предложения за закуска ще намерите във всички обекти от веригата "Raffy Bar & Gelato" всеки ден.

 

3. Когато се храните навън, подбирайте внимателно ресторанта.
Забързаното и динамично всекидневие ни кара да се храним навън твърде често. Изборът на ресторант обаче може да бъде наистина сложна задача. Уверете се, че храната в заведението е прясна и се приготвя на момента специално за вас. Точно такава е политиката на "Raffy Bar & Gelato". Подкрепящо тази философия е и новото ни здравословно меню, което е подходящо и за активно спортуващите хора.
 

4. Не пазарувайте, когато сте гладни.
Едва ли има някой, който не е чувал за това правило. Когато сме гладни, сме склонни да сложим в количката в супермаркета много повече нездравословни и т. нар. вредни храни. Старайте се в покупките ви винаги да присъстват продукти, които изискват възможно най-малко топлинна обработка. Залагайте на зеленчуците и плодовете, както и на достатъчно количество вода.

5. Наслаждавайте се на храненето.
Това може и да ви звучи прекалено лесно за изпълнение, но далеч не е така. Всъщност най-трудно се възпитава отношението към храната и мисленето да се храним с любов, а не просто заради самата необходимост от яденето. Когато подбираме прецизно ястията си, ние засвидетелстваме любов към самите себе си. Под прецизност се има предвид следенето на информацията за произхода на съставките, начина на приготвяне и полезните свойства. Няма нищо по-здравословно от това да обичаме себе си.